Ako odpojit kabliky z vypinaca a bodovej halogenky?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Listopad 21 00:14:39 CET 2007

Dobry den,

Mam taketo bodove svetlo (12V) s vypinacom a potrebujem vymenit
kabelaz.

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/bodove_svetlo/

V spinacoch nie su ziadne pritlacne skrutky na kabliky, ako som doteraz
v takychto pripadoch poznal. Viem ciastocne vylupnut tu zadnu stenu -
vylezie cca o 5mm, dalej akoby jej branili prave z boku zasunute
kabliky. Jediny "efekt" je ten, ze v tomto polovylupnutom stave koliska
spinaca preklapa uplne volne a nic nespina... Neprisiel som ani na to,
ako vybrat spinac z plechoveho panelu. Vidim zrejme ako je tam
zaskocena "cierna" cast do "bielej", ale ani odchylovanim to neviem
rozpojit.. (toto mi netreba vediet, ak by sli kabliky vytiahnut bez
vymontovania spinaca z panelu)

U svetla tiez vobec netusim, ako sa dostat k uvolneniu kablikov.
Parabola je so zadnou castou spojena nitom, takze sa nic neda uvolnit,
ani nikde dostat..

Dakujem za tipy.

miro

http://www.yahoo.com/r/hs