OT: Uz zase eko, Was: Jakna napájení ze solárních článků - problém v zimě

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Listopad 18 09:34:44 CET 2007

On Sun, 18 Nov 2007, Jan Waclawek wrote:

> Mno, a toto zase tym zelenym beriem. Nie je vsetko cierne a biele.
>
> Problem je len, ze sa nie lahko identifikuju tie klucove body kde sa tie
> uspory daju najst, a zeleni maju malokedy dostatok informacii atd. na to
> aby ich identifikovali - a potom bohuzial tlcu na nespravnom mieste.

Ja myslim ze jsou to ko*ti. Na jednu stranu razi teorii uspor na druhou
stranu propaguji elekromobily - zrouty elektriky. Zeleni by pro mne byli
prijatelni jen pokud by radikalne zmenili svuj pristup k JE.