OT: Uz zase eko, Was: Jakna napájení ze solárních článků - problém v zimě

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Listopad 18 09:29:37 CET 2007

>Tohle uz jsem nekde slysel - tohle prece porad omilaji nasi zeleni kdyz
>nechcou ani rozsirovat JETE ani tezit uhli :-)

Mno, a toto zase tym zelenym beriem. Nie je vsetko cierne a biele.

Problem je len, ze sa nie lahko identifikuju tie klucove body kde sa tie uspory daju najst, a zeleni maju malokedy dostatok informacii atd. na to aby ich identifikovali - a potom bohuzial tlcu na nespravnom mieste.

Mno a este omnoho vacsi problem je, ze tuto inak v podstate spravnu tezu dokazu cez tych naivnych zelenych zneuzit priemyselne lobby, vid kauza zakaz ziaroviek.

wek