PIC32 - 32bit PIC

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Listopad 12 11:02:12 CET 2007

>tak vule se nekam vracet. Navic ty ARM dela spousta vyrobcu a pod pojmem
>"more performance" jsem si zacal predstavovat neco s taktovanim nad
>150MHz ;). Co mne na tom laka je to, ze Microchip mel vzdycky slusne

Zda sa, ze nic nie je len cierne alebo biele. Tie ARM-y maju dost kratky
zivotny cyklus. Nedavno som bol na prezentacii, kde uvadzali ARM s
jadrom Cortex od ST s tym, ze toto je to prave a ARM7 uz neodporucaju do
novych projektov. Jednocipy su to naozaj pekne, vykonostne zhruba
ekvivalentne prave PIC32, ale zatial maju viac periferii ako microchip
(USB, CAN).  S tou frekvenciou je to zrejme problem technologie - viac
nestiha FLASH pamat. Vykonnejsie procesory uz nie su jednocipy, ale
bezia z dynamickych ramiek.

Ale inak ani mne sa zatial PIC32 nepacia, maju horsie periferie ako
dsPIC33, s ktorymi som velmi spokojny.

j.