PIC32 - 32bit PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 12 10:16:42 CET 2007

Pracuji ted na jakemsi univerzalnejsim terminalu. Barevny LCD 640x480x8b
5.7", touchscreen a RS485. Jako CPU ARM, momentalne mam pripojen
AT91SAM7S256 (ARM7TDMI), ale planuji do budoucna jiny, s externi
sbernici. Tim mam mozek pro spoustu ruznych sytemku a ostatni uz privazu
na tu RS485, protoze treba ridit ventily, polohovat osy, spinat rele ci
optotiak atp. ve vetsine pripadu zvladnu i po RS485 k plne spokojenosti.
Navic mi nic nebrani dat periferiim PICky, takze mohou byt do znacne
miry autonomni a jen tim mozkem narizovat, co ze to chci.

Protoze jde o velikost displeje "tak akorat" a ma touchscreen, mam tim
vzdy vyreseno jak zobrazeni, tak klavesy a v Cecku, ktere je k ARM volne
k mani splacnu cokoli opravdu rychle. Slibuji si od toho, ze budu mit za
slusnou cenu neco, co bude spolehlive, nebudu omezovan a ohrozovan
chybami, ktere v softu udelal nekdo jiny a v neposledni rade ze to budu
moci prodavat, protoze i kdybych nejakou chybu udelal, dema ktera
poskytnu si kazdy bude moci snadno upravit k obrazu svemu.

Co se tyce mechanickych veci, budu priste vedet, ze potrebuju tolik a
tolik mista, ze potrebuju jen jeden vyrez v panelu o jasne velikosti a
ze s roustoucim poctem periferii muzu produkovat vice ruznych strojecku
se stale klesajicimi naklady na stavbu HW. Ve vysledku bych rad
stavebnici, ke ktere maximalne pridelam nejakou kosticku, pokud mi bude
chybet a muzu skladat a skladat, no a samozrejme psat ;). Ackoli by mi
to melo pomoci i cenove, neni to hlavni kriterium. Tim hlavnim je, ze uz
mam plne zuby cizich chyb - dokazu si udelat i sve vlastni ;))))).

--
Jiri Bezstarosti