PIC32 - 32bit PIC

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Listopad 12 11:43:13 CET 2007

Jasne, ale prehodim v ECLIPSE GCC pro CORTEX M3, vymenim OOCD a svistim
dal ;). Jasne, ze tohle muzu vlastne rict o jakemkoli MCU ci CPU, ale
musi to k nim byt, abych to mohl udelat ;). Navic verim, ze kdyz si
clovek jednou na ARMy zvykne, prechod na vyssi bude asi tak slozity,
jako prejit z PIC16 na PIC18 - neboli to, ale naopak zjednodusuje praci.

CORTEX M3 mam od Luminary Micro (za ty prachy je neslo nekoupit),
dokonce uz jeden kousek na vlastni test desce, ale jeste to ceka, clovek
se mimo uceni musi taky uzivit ;).

Co se tyce rychlejsich MCU, takze vlastne CPU, ze uz potrebuji SDRAM
misto FLASH, ono neni proc se trapit, ze uz je to tedy CPU (nebo SoC),
kdyz se to vlastne pouziva stejne ;). Kdyz potrebuji uz tolik vykonu a
pameti, tak uz taky neni problem ty SDRAM pripojit, protoze az na
routovani desky to neni nic hrozneho, protoze se proste jen popropojuji
spravne vyvody ;).

--
Jiri Bezstarosti