OT: Jak na BRUM ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Listopad 10 16:00:22 CET 2007

Zdravím,

> Kdyz tak ctu co pisete tak se nestacim divit. Bud mate v neporadku
> elektroinstalaci - nedotazene sroubky na nule nebo zijete nekde vedle
> anteny vysilace ne ? Nevede Vam nahodou pod podlahou obyvaku napajec
> od tramvaji nebo 22kV napajec pro sidliste ?

Elektroinstalaci mám v relativním pořádku, ale bohužel ještě starou
dvouvodičovou. Ale vedle antény vysílače skutečně žiji - jsem cca 200m od
dominanty Žižkova :-). Však taky kromě brumu je mým největším nepřítelem
rádio - hraje ve všem, někdy včetně tlumivky k zářivce :-). Nechápu, jak
může hrát tlumivka FM rádio, ale tady se to děje :-). O pár domů dál, ve
stejném bloku co bydlím, je ve sklepě trafačka 22kV. Kudy to tam vedou,
nevím, třeba fakt někudy pod námi.

> Mam v mistnosti v jednom rohu zasuvku, ta napaji UPS odtud vedou prodluzky
> do rohu 2 pro PC a do rohu 3 pro vez. A pres roh 4 mam od PC propojku ze
> zvukovky do veze. Tedy smycka pres celou mistnost a nedela to vubec nic.
> Akorat kdyz u veze vytahnu hlasitost na maximum tak to trochu sumi ale
> zadny brum se nedeje..

Ma to tak nekdo stesti :-). Tohle holt je individualni, někomu to šumí,
jinému to brumí :-).

   S pozdravem Pavel Troller