OT: Jak na BRUM ?

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Sobota Listopad 10 16:59:29 CET 2007

V tom přípakdu bych zkusil esi ta zářivka nebude svítit jen tak. :-)

S pozdravem Raven

P.S. Kdysi jsem byl na praxi na Pohodlí, pamětníci jistě vědí o co šlo. V
anteních domcích svitily zářivky volně zavěšené na špagátech.
Inu 4x100kW na KV udělá své...

Elektroinstalaci mám v relativním pořádku, ale bohužel ještě starou
dvouvodičovou. Ale vedle antény vysílače skutečně žiji - jsem cca 200m od
dominanty Žižkova :-). Však taky kromě brumu je mým největším nepřítelem
rádio - hraje ve všem, někdy včetně tlumivky k zářivce :-). Nechápu, jak
může hrát tlumivka FM rádio, ale tady se to děje :-). O pár domů dál, ve
stejném bloku co bydlím, je ve sklepě trafačka 22kV. Kudy to tam vedou,
nevím, třeba fakt někudy pod námi.