OT: Jak na BRUM ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Listopad 10 15:48:22 CET 2007

On Sat, 10 Nov 2007, Pavel Troller wrote:

> [...]
> asi 30 cm od obrazovky toho TV). Počítač je dále za pomoci UTP rozvodu
> připojen k domácí síti, ale tam se PE nevede. Dále vede do počítače kabel od
> pokojové anténky (10cm proutek) pro příjem DVB-T. Uzemněno to není. Nic
> dalšího mne nenapadá.
>
> Momentálně jsem dočasně nad brumem vyhrál :-). Vzal jsem telefonní trafa
> (inu, profesionální deformace :-) ) a signál jimi oddělil. Brum dramaticky
> poklesl, ale sama trafa začala chytat vlastní brum - nejsou v žádném stínění.
> Nicméně, změnou orientace se dařilo najít polohu, kdy brum nebyl skoro žádný,

Kdyz tak ctu co pisete tak se nestacim divit. Bud mate v neporadku
elektroinstalaci - nedotazene sroubky na nule nebo zijete nekde vedle
anteny vysilace ne ? Nevede Vam nahodou pod podlahou obyvaku napajec
od tramvaji nebo 22kV napajec pro sidliste ?

Mam v mistnosti v jednom rohu zasuvku, ta napaji UPS odtud vedou prodluzky
do rohu 2 pro PC a do rohu 3 pro vez. A pres roh 4 mam od PC propojku ze
zvukovky do veze. Tedy smycka pres celou mistnost a nedela to vubec nic.
Akorat kdyz u veze vytahnu hlasitost na maximum tak to trochu sumi ale
zadny brum se nedeje..