vice desktopu na win

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Listopad 3 19:23:06 CET 2007

Mate pravdu, ale ja jsem psal spise o realizaci, jde o to, ze pokud se
v budoucnu implementuje nejaka vlastnost do plochy nemusi byt
implementovana na vzdalenou plochu, popripade tam muze byt
implementovana jinak at uz chybou programatora nebo umyslne, je to
proste jina funkce a v urcitych specifickych pripadech muze mirne
odlisne chovani vadit. Jde ale spise o principialni rozdil nez o
funkcni rozdil.

Honza K