vice desktopu na win

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Listopad 3 18:55:07 CET 2007

Vzdálená plocha má akorát několik specifik, protože je vzdálená (jako
default mapuje některý věci z uživatelova PC, u různých OS má omezenou
barevnou hloubku, problém asi taky bude 3D akcelerace). Zásadní rozdíly
oproti normální ploše nejsou žádný, prostě plocha jako plocha. A kupodivu i
jako jedno z nastavení je přehrávání zvuků lokálně, ale pokud to nemá být
opravdová pracovní plocha, tak je to naprostá zbytečnost...

PS: Těma dvouma linuxama jsem samozřejmě myslel dva kernely nebo dvě
distribuce, to už bez virtualizace nepůjde. Dvoje Xka jsem zase bral jako
samozřejmost, ani mě nenapadlo spekulovat nad tím, že by to nemuselo vůbec
jít... :)

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death