vice desktopu na win

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Listopad 3 11:34:43 CET 2007

Kdysi jsem si o tom neco hledal a zjistil jsem ze i kdyz to Widows
umi, tak je to zase jakysi trik a maji to tam v podstate doplnene, coz
znamena, ze vzdalena plocha je neco jineho nez normalni plocha. Je
sice snaha aby se to chovalo stejne, ale jsou to  dve oddelene funkce.

Naproti tomu X-ka jsou vzdy takto rozdelene. Vzdy to aplikace posila
Xserveru a proto pokud je takto provedena vzdalena plocha, tak pro
aplikaci ani Xserver se nemni vubec nic, stejny kod stejne funkce, jen
je mezi tim transport pres sit misto pres pamet.

Honza K