vice desktopu na win

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Listopad 4 12:50:02 CET 2007

A vite jiste jak je vzdalena plocha implementovana? Ja bych to tipnul
na virtualni grafickou kartu a virtualni I/O (klavesnice, mys, ...)
Takze z hlediska aplikaci (a plocha ve Win neni nic jineho nez
aplikace - bezne ji realizuje Explorer) je to porad volani
standardnich funkci GDI a USER API. Takze nevidim duvod pro rozdilne
chovani.
Marek