freescale

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Květen 30 12:49:57 CEST 2007

> Muze mi prosim nekdo rici, proc z te desky z linku trci kazdy konektor
> jinak ?
>
> Do skatule to bude nesikovne, ale k tomu to asi urceno neni, tak to
> minimalne neni hezke. Kdybych to ale chtel nekam nasadit rovnou, a ze ta
> cena k tomu svadi (za ty penize se s tim nema pro kusovku vubec cenu
> stavet ani navrhnovat), urcite to do nejake skadule budu chtit dat a
> tohle bude minimalne neprijemne.
>
> Ma to nejaky duvod, ktery jsem nepochopil ? Zase zadne rypani, zajima
> mne proc pro mou vlastni inspiraci, tedy proc se to tak dela.

Za svou praci na Podexu jsem obdrzel vyvojovou desku z HC12. Mel jsem
radost, tot se vi, uspesne jsem s ni Podex odzkousel, udelal jsem si
na ni frekvencni citac s displejem z N3310, to bylo vse.

Kdyz tu desku videl z dalky kolega, rozemsal se, rka: "co je to za
neforemnou desku, neni to nahodou taky od Motoroly?" Maj tam ocividne
na plosnaky nejakyho sikulu.

MP