Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

Úterý Květen 29 21:29:23 CEST 2007

OK děkuji, leč znamenalo by to trvale jedouci LINUX PC a ostatní problémy s tím spojené. Mé představy byly holt naivní.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Tuesday, May 29, 2007 9:17 PM
To: HW-news
Subject: RE: Konvertor pro FM rozhlas z DVB - T

> Mno, jasno moc nemám, jenom jsem si říkal, že když ty příspěvky v tom
> datovém toku DVB-T jsou všechny naráz, že by snad šlo je všechny
> paralelně dekódovat ale koukaje do páně Šerýchova vysvětlení, nemá
> smysl se o něco takového pokoušet. V podstatě šlo o to, že když mám
> televizi s integrovaným tunerem DVB-T nechtěl jsem si kupovat další
> STB a hlavně další dálkový ovládač.

> Takže holt to asi bude řešení na nějakou budoucí etapu až začnou mizet
> rádia z klasického FM rozsahu.

> Ještě jednou díky za příspěvky.

Nechci Vam nic nutit, osobne jsem vyjadril pochybnost o _uzitecnosti_ takoveho zarizeni, ale krome toho mam nezavisle dojem, ze jste mou odpoved moc nepochopil.

Tak znovu: pod Linuxem _jiz_ _existuji_ nastroje, ktere z bezne karty DVB-T k PC 1. vysosnou ten multiplex 2. prevedou ho na audio. To audio je mozne vyplivnout ze zvukovku PC v analogove (ci digitalni, ale to je na nic) forme. K tomu pak muzete pripojit FM modulatory.

Shrnuto: 1 silne PC + 1 DVB-T karta + vicekanalova zvukovka, pripadne nekolik zvukovek + externi FM modulatory.

Nerikam, jestli je to uzitecne nebo moudre, ale lze to.

(