freescale

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Květen 30 12:28:19 CEST 2007

Muze mi prosim nekdo rici, proc z te desky z linku trci kazdy konektor
jinak ?

Do skatule to bude nesikovne, ale k tomu to asi urceno neni, tak to
minimalne neni hezke. Kdybych to ale chtel nekam nasadit rovnou, a ze ta
cena k tomu svadi (za ty penize se s tim nema pro kusovku vubec cenu
stavet ani navrhnovat), urcite to do nejake skadule budu chtit dat a
tohle bude minimalne neprijemne.

Ma to nejaky duvod, ktery jsem nepochopil ? Zase zadne rypani, zajima
mne proc pro mou vlastni inspiraci, tedy proc se to tak dela.

--
Jiri Bezstarosti