OT:Zena za volantem

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Květen 25 10:34:41 CEST 2007

Zdravim Vas,
necitim se byti sexistou :-), nicmene pokud jsem se nekoho dotkl, tak se
omlouvam...
Na Vas dotaz muzu jenom rict, ze to co jsem poslal je vicemene reakce na
clanek a televizni spot o tom, ze zeny maji dle bodoveho systemu
(statisticke data) mene prestupku a nehod nez ridici muzi...A navic to
ma byti neco pro pobaveni-kdyz mame ten patek a 30 stupnu ceslia k tomu).
Co tyto data zachycuji a co ne, si dokazeme vsichni domyslet a ona
sikovna ridicka necht je treba napovedou...
Mejte se, Martin.
Ps: Znam ve svem okruhu dost, dobrych zen-ridicek...