OT:Zena za volantem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Květen 25 12:26:37 CEST 2007

Upřímně řečeno, najezdím poměrně hodně km po Brně a ty největší prasárny,
kdy mě někdo ohrozil svým způsobem jízdy, skoro vždy udělaly ženy. Typicky
vjezd do pruhu bez podívání se, nedání přednosti a podobně. Tohle není
sexismus, to je moje soukromá statistika, bohužel...

PS: Taky znám ve svým okruhu pár dobrých řidiček a hodně špatných řidičů...
:)

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death