OT:Zena za volantem

Pátek Květen 25 10:24:25 CEST 2007

Hezký den,

    většinou s Vaším názorem nesouhlasím, dneska ano. Ale má cenu se
rozčilovat? Nemá, tak jsem zticha. Tohle video je už hodně moc staré,
ten odkaz jsem viděla už dávno, možná ještě v dřevních dobách internetu
po analogovém modemu od Českého Telecomu :-)

    A pro uklidnění lidí, já řidičák nemám, bojím se. Stačí když jezdím
na sedačce smrti a vidím jak řídí muži - řidiči.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186