Re: OT: Top/bottom posting [Was: Re: nascanování smluv ]

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 24 14:56:57 CEST 2007

Navrhuji oba pristupy zkombinovat, pripadne jeste obohatit o
vpisovani do textu. Zvyknete-li si na to, uvidite jak je to pohodlne
a prehledne.

Ales Prochaska

> [...]
>   - V konfeře s pevně stanovenými pravidly je dodržuji.
Navrhuji oba pristupy zkombinovat, pripadne jeste obohatit o
>   - V konfeře bez pevně stanovených pravidel
>     - odpovídám-li jako první, použiji bottom posting, neboť jej mám radši,
>     - odpovídám-li jako druhý či další, použiji tu metodu, jaké bylo použito
>       tím, kdo odpověděl přede mnou.
vpisovani do textu. Zvyknete-li si na to, uvidite jak je to pohodlne
>     - Neútočím na ty, kteří preferují něco jiného, než já. Taky bych nebyl rád,
>       kdyby někdo útočil takto na mne. Chápal bych to jako omezování osobní
a prehledne.
>    S pozdravem Pavel Troller
Ales Prochaska