ADMIN: Re: OT: Top/bottom posting [Was: Re: nascanování smluv ]

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Květen 25 07:33:10 CEST 2007

Chci k tomu jen podotknout, ze podle bodu 9 pravidel konference:

http://hw.cz/O-nas-kontakty/News/ART425-Nova-pravidla-pro-prihlasovani-HW-news.html

je nutne odmazat predesle reakce ostatni a ponechat jen tu cast na
kterou reagujete - pak prestava vadit to jestli odpoved je nahore nebo
dole - vetsinou se to vejde na jednu obrazovku a snadno to prectete na
prvni kouknuti.

Jinak co se tyka p.Tomaska - pokud aspiruje na druheho vylouceneho z
teto konference tak ma nakroceno (neni to totiz poprve) - nikomu tady
nedelam pakarnu, ale pro jeho styl radikalizmu tady neni a nebude prostor.

ADMIN