Re: Platba do zahraničí

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pondělí Květen 21 16:54:15 CEST 2007

Já jsem platil před rokem jednu transakci do Británie pomocí osobního šeku přez ČSOB.
Na přepážce ČSOB v Jindřišské jsem podal cílovou adresu v Británii, částku, číslo mého konta u ČSOB, a paní ochotně vyplnila formulář. ČSOB šek po vystavení sami poslali na udanou adresu. Vystavení šeku na 3kKč stálo asi 300Kč a Brit ho měl odhadem tak za týden.
Vojta Bubník