Re: Platba do zahraničí

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 21 16:33:41 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 21.5.2007 od Tomáš Koželuh:

> Díky za info, tohle mě dobře vyškolilo, už nic nebudu brat od
> nikoho, kdo nepodporuje internetově-bankovní služby, ideálně PayPal.
> Už jenom ta vidina, že se potáhnu někam na přepážku mě dost
> odpuzuje... :-/

No a to jeste na ten Money Order, jestli je to stejne jako pred 10
lety, kdyz jsem to naposledy delal ja, budes muset vyplnovat pitomy
formular a budou z tebe dolovat fakturu. A ty jim budes vysvetlovat,
ze zadnou fakturu nemas, protoze tu dostanes az po zaplaceni.
Samozrejme si urcite vystojis fronticku... nakonec to baba bude
datlovat na psacim stroji rychlosti sneka... Ale mozna uz to maji
jinak.

A pokud zvolis Western Union, nechod pro nej na postu, protoze tam to
absolutne neumeji. Memu znamemu to nedavno totalne zpatlali, ze penize
vubec neprisly, delali jako ze vse v poradku a teprve po asi 4 dnech z
nich vylezlo (na velky natlak), ze to udelali spatne a penize si
nechali, tak se to opravovalo, no trvalo to cely tyden.

Ja jsem delal nekolikrat WU u Reiffeissen Bank a docela to i slo po
nejakych prvotnich krecich jako ze nejdrive vymysleli, ze kdyz chci
dorucit dolary, mel bych si nejdrive vymenit koruny za dolary a pak
platit v dolarech... ale to se pak vysvetlilo a vzali koruny a
vymenili si to sami :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem