RE: Platba do zahraničí

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Květen 21 17:39:29 CEST 2007

Díval jsem se na ten formulář Eurogiro a vypadá to, že tam jenom zadám
cílovou adresu, svoji adresu a peníze, který oni přepočítají podle valutního
kurzu. K tomu přičtou 200Kč (při transakcích do 10.000Kč). Tahle forma asi
zvítězí, vypadá to nejjednodušeji a cena je taky přijatelná. Holt za blbost
se platí... :)
Ještě odkaz na Eurogiro:
http://www.cpost.cz/jetspeed/portal/media-type/html/user/anon/page/default.p
sml/js_pane/potrebuji?ksid=203&docid=26108&show_title=0&pgtyp=P

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death