Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
Saša Svobodová
sasa.svobodova@centrum.cz
Úterý Květen 8 18:28:08 CEST 2007
Hezký večer,
tady je malér to, že to byl LV (lokomotivní vlak) čili mašina si
musela vystačit se svojí brzdou a bez EDB ji to moc nejde (viz jiný
příspěvek).
O baterky se lidi dosti starají, ono to bez nich opravdu nechce
fungovat. Ale nové mašiny už nemají dobíjení od dynam ale mají na to
dobíječe elektronické, napájené z trolejí. Takže když stojí, není nutné
honit ventilátory jako u starých strojů.
Jinak u toho tlaku mám pocit, že došlo k vypadnutí jednoho číslíčka
před tou pětkou ;-)
Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
Saša K. Svobodová
*****************************************************************
web: http://www.sasa.monty.cz
mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
ICQ: 260 344 186
*****************************************************************
Tony Malecký napsal(a):
> 1: nevim co rikali v bedne, ale to jestli je v troleji napeti nebo neni ma
> nulovy vliv na schopnost zastaveni rozjeteho vlaku.
> Vlak ma prubezne v tlakovych nadobach kazdeho vozu soupravy vcetne
> lokomotivy dostatek vzduchu pro zastaveni tlakovou prubeznou brzdou.
> Pokyn k brzdeni je v souprave dan snizenim tlaku v prubeznem potrubi vlaku
> pod 5Bar.
>
> 2:Kompresory jsou na elektrickych lokomotivach dva, motory maji na vysoke
> napeti - tady na severu cech na 3kV. Z baterek by to neslo, a ani nebylo
> potreba.
> Pokud neni v troleji napeti tak vlak stejne nepojede a to ze neni schopen
> odbrzdit neni dulezite.... Pro zvednuti zberace je na lokomotive maly
> kompresorek na 48V a da mu docela fusku ten sberac svednout. Pokud by nebyly
> OK baterky tak je na lokomotive jeste rucni pumpa pro natlakovani
> vzduchoveho valce ve sberaci. Parkrat jsem to rucni pumpou zvedal, a teda
> nic moc.... O baterky se staraji, uz jen proto ze bez baterek s lokomotivou
> nejde jezdit.. Nabijeji se na lokomotive z dynam ktera jsou u ventilatoru
> chladiciho vzduchu pro motory a u starsich lokomotiv pro rozjezdove
> odpory...
Další informace o konferenci Hw-list