Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Úterý Květen 8 18:28:08 CEST 2007

Hezký večer,

    tady je malér to, že to byl LV (lokomotivní vlak) čili mašina si
musela vystačit se svojí brzdou a bez EDB ji to moc nejde (viz jiný
příspěvek).

    O baterky se lidi dosti starají, ono to bez nich opravdu nechce
fungovat. Ale nové mašiny už nemají dobíjení od dynam ale mají na to
dobíječe elektronické, napájené z trolejí. Takže když stojí, není nutné
honit ventilátory jako u starých strojů.

    Jinak u toho tlaku mám pocit, že došlo k vypadnutí jednoho číslíčka
před tou pětkou ;-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186