Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)
Tony Malecký
tony@malecky.cz
Úterý Květen 8 18:09:20 CEST 2007
1: nevim co rikali v bedne, ale to jestli je v troleji napeti nebo neni ma
nulovy vliv na schopnost zastaveni rozjeteho vlaku.
Vlak ma prubezne v tlakovych nadobach kazdeho vozu soupravy vcetne
lokomotivy dostatek vzduchu pro zastaveni tlakovou prubeznou brzdou.
Pokyn k brzdeni je v souprave dan snizenim tlaku v prubeznem potrubi vlaku
pod 5Bar.
2:Kompresory jsou na elektrickych lokomotivach dva, motory maji na vysoke
napeti - tady na severu cech na 3kV. Z baterek by to neslo, a ani nebylo
potreba.
Pokud neni v troleji napeti tak vlak stejne nepojede a to ze neni schopen
odbrzdit neni dulezite.... Pro zvednuti zberace je na lokomotive maly
kompresorek na 48V a da mu docela fusku ten sberac svednout. Pokud by nebyly
OK baterky tak je na lokomotive jeste rucni pumpa pro natlakovani
vzduchoveho valce ve sberaci. Parkrat jsem to rucni pumpou zvedal, a teda
nic moc.... O baterky se staraji, uz jen proto ze bez baterek s lokomotivou
nejde jezdit.. Nabijeji se na lokomotive z dynam ktera jsou u ventilatoru
chladiciho vzduchu pro motory a u starsich lokomotiv pro rozjezdove
odpory...
Tony OK1HMA
----- Original Message -----
From: "Vlada Andel" <vaelektronik@vaelektronik.cz>
A vubec - proc vlak nebrzdi kdyz se vypne trolej?
1. ma mit dostatek vzduchu v nadrzi takze za tu chvilku by mu to nemelo
utect, takze pri zabrzdeni kdyz to vypusti, by tam mel byt rozdil tlaku jaky
ma byt
2. kompresor snad muze jet i z baterek - nebo snad ne? Jak je to kdyz masina
zveda sberac? To prece taky dela vzduchem. Nebo to neni ten samy kompresor
jako pro brzdy? Treba si zase na draze uvedomi ze o ty baterky by se fakt
meli starat ...
Další informace o konferenci Hw-list