Re: Kolejový obvod (bylo Re: Nehoda na trati...)

Tony Malecký tony@malecky.cz
Úterý Květen 8 18:09:20 CEST 2007

1: nevim co rikali v bedne, ale to jestli je v troleji napeti nebo neni ma
nulovy vliv na schopnost zastaveni rozjeteho vlaku.
 Vlak ma prubezne v tlakovych nadobach kazdeho vozu soupravy vcetne
lokomotivy dostatek vzduchu pro zastaveni tlakovou prubeznou brzdou.
Pokyn k brzdeni je v souprave dan snizenim tlaku v prubeznem potrubi vlaku
pod 5Bar.

2:Kompresory jsou na elektrickych lokomotivach dva, motory maji na vysoke
napeti - tady na severu cech na 3kV. Z baterek by to neslo, a ani nebylo
potreba.
Pokud neni v troleji napeti tak vlak stejne nepojede a to ze neni schopen
odbrzdit neni dulezite.... Pro zvednuti zberace je na lokomotive maly
kompresorek na 48V a da mu docela fusku ten sberac svednout. Pokud by nebyly
OK baterky tak je na lokomotive jeste rucni pumpa pro natlakovani
vzduchoveho valce ve sberaci. Parkrat jsem to rucni pumpou zvedal, a teda
nic moc.... O baterky se staraji, uz jen proto ze bez baterek s lokomotivou
nejde jezdit.. Nabijeji se na lokomotive z dynam ktera jsou u ventilatoru
chladiciho vzduchu pro motory a u starsich lokomotiv pro rozjezdove
odpory...

Tony OK1HMA