[OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 27 09:52:14 CEST 2007

> Jo on to nejspise nebyl prutokomer paliva ale snimac podtlaku pod
> skrtici klapkou, neco podobneho bylo prodavano jako kulaty ruckovy merak
> se stupnici se zelenym a cervenym polem. Bylo to hodne rozsirene do
> skodovek a ziguliku ale nikdy jsem s tim nejel.
>
> Pavel

Ano, to jsem mel ve sve S105. Byl to skutecne pouhy snimac podtlaku v
sacim potrubi za skrtici klapkou. Kdyz se tato plne otevrela, rucka
byla v cervenem poli. Pi jizde bez plynu nebo na volnobeh byla v poli
zelenem, a samozrejme pri castecnem seslapnuti pedalu nekde mezi.
Jiz pri startovani bez plynu se "cukala" v rytmu sani valcu :-).
Myslim, ze to bylo spis jen takove "udelatko" nez opravdu smysluplny
merak (ja to tam mel uz pri koupi te ojetiny, sam bych si to tam asi
nedaval).
      Zdravi Pavel Troller