RE: [OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Úterý Březen 27 10:12:05 CEST 2007

 jedna z nejuzitecnejsich veci, co v karbec aute muzou bejt, nauci to pilota ridit usporne, presne clovek uvidi kdy radit atd.
 naopak merak s prutokomerem ma nejakej "buffer", takze reakce zpozdena a nakonec stejne vyjde, ze nejlepsi/nejuspornejsi je jezdit porad na nejvyssi kvalt(blbost).  tohle je ale uz fakt davno :-)
tomik.

Myslim, ze to bylo spis jen takove "udelatko" nez opravdu smysluplny merak (ja to tam mel uz pri koupi te ojetiny, sam bych si to tam asi nedaval).
      Zdravi Pavel Troller