[OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Úterý Březen 27 09:26:56 CEST 2007

> PS. Ja mel trabanta dokonce s elektronickym zapalovanim a vzdycky jsem s

Co to bylo za zapalovani?

> nim sklizel uspechy mel taky nejaky ten ekonomer . Byl to nejaky snimac
> na trubicce ke karbecu a rada ledek . Vedel jsem , ze kdyz nepresahnu
> 5-6 ledek tak pojedu za nejakych 6-7 litru

Jo on to nejspise nebyl prutokomer paliva ale snimac podtlaku pod
skrtici klapkou, neco podobneho bylo prodavano jako kulaty ruckovy merak
se stupnici se zelenym a cervenym polem. Bylo to hodne rozsirene do
skodovek a ziguliku ale nikdy jsem s tim nejel.

Pavel