Re: [OT] Vyřešeno Trabant bylo:Palubni pocitac

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Březen 27 08:23:56 CEST 2007

:)))))

Trabant ma pravitko :) Takze chci vedet kolik mam litru v nadrzi vystoupim
otevru kapotu otevru nadrz strcim pravitko a je to .

s pozdravem

PS. Ja mel trabanta dokonce s elektronickym zapalovanim a vzdycky jsem s nim
sklizel uspechy mel taky nejaky ten ekonomer . Byl to nejaky snimac na
trubicce ke karbecu a rada ledek . Vedel jsem , ze kdyz nepresahnu 5-6 ledek
tak pojedu za nejakych 6-7 litru

snehulak