tiskárna a hlavy

Pátek Březen 16 14:32:49 CET 2007

Hezké odpoledne,

    móóóóóóc děkuji, ono to v tom návodu je opravdu napsané :-) Nečetla
jsem to, protože dříve to tam nebylo a není to první co plním náplně do
tiskárny. Tohle mně fakt nenapadlo, a také že si potvora pamatuje dvě
poslední náplně.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186