tiskárna a hlavy

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Pátek Březen 16 14:18:44 CET 2007

Nevim jak je to u tohoto typu HPcka ale pritelkyne co ma HP PSC 1300 nebo
jak je to cislo se po doplneni inku do kazety musi provest reset ukazatele
a to pomoci prelepovani pinu na kazete, je to popsane primo v navodu pro
refil tak mozna tam bude stejny postup.
aDAm

Hezký den,

    omlouvám se za OTčko, ale možná mi někdo ze zdejších PC guru dovede
poradit.

    Mám tiskárnu HP PhotoSmart 7260 a právě jsem ji doplnila hlavičky.
Jenže ovladače to neakceptují a furt remcají že je málo barvy. Dá se jim
nějak říci že už je inkoustu zase dost ? A nebo ať to nekontroluje, ty
hlášky mně už lezou na nervy ...

    Budu moc ráda za postrčení správným směrem :-) Prošla jsem snad
všechno co se dá v ovladačích projít a nic.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186