Re: tiskárna a hlavy

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Březen 16 14:44:20 CET 2007

ked zlyhaju vsetky pokusy precitaj si navod....:-)

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 16, 2007 2:32 PM
Subject: Re: tiskárna a hlavy

Hezké odpoledne,

    móóóóóóc děkuji, ono to v tom návodu je opravdu napsané :-) Nečetla
jsem to, protože dříve to tam nebylo a není to první co plním náplně do
tiskárny. Tohle mně fakt nenapadlo, a také že si potvora pamatuje dvě
poslední náplně.

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186