8 seriovych linek do jedne

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 28 15:54:32 CEST 2007

A jeste jeden dotaz. To co je na tom jednom COMu (co se deli na tech 8)
je mozno jakkoli zmenit ? Jestli si tam mohu vkladat znaky pro prepinani
o ktery kanal jde, komunikovat na 115200bps atp. ?

Prikladem si vyrobim nejaky ridici znak, a ten prenasim vzdy jako 2
znaky. Bud pak ty dva znaky reprezentuji primo tu hodnotu a nebo ridici
znak, ze tato data patri treba COM_neco a nebo ze prichazeji z COM_neco.
Abych toto ale mohl provest, musim mit moznost upravit to co komunikuje
tim jednim COMem a nebo uz to musi byt v jeho protokolu, pokud bych do
toho sahnout nemohl.

Mohu tedy sahnout do toho co jde na ten jeden COM a do toho, aby to
nadrizene zarizeni rozumelo tomu, co prijima ? Potrebuji zkratka vedet,
ktera data na lince patri ktere lince z osmi a ptam se, zda si mohu
upravit protokol na seriaku a nebo jak se dozvim co kam patri ?

Ta komunikacni rychlost je jedna z tech v uvedenem rozsahu a nebo se
pozaduje ji v aplikaci menit v tom rozsahu ?

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain