8 seriovych linek do jedne

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 15:06:57 CEST 2007

Naroky jsou minimalni, proto jsem je nepsal.

Vstupy:
8x RS232, pouziva se jen RXD a TXD. Rychlost 1200-9600Bd, 7 bitu, parita
even. Kazdy port se obsluhuje zvlast, nelze je prepinat. Nactene data se
cpou do bufru - jednotny protokol pro vsechny vstupy. Data maji vzdy stejnou
delku.

Vystup:
1x RS232, pouziva se jen RXD a TXD. Rychlost 1200-9600Bd, 7 bitu, parita
even.

Nic sloziteho, displej+tlacitka je tam jen na kontrolu a nastaveni
komunikace.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 28, 2007 2:52 PM
Subject: Re: 8 seriovych linek do jedne

Stale ovsem vime dohromady houby, abychom Vam mohli poradit ... Nezname
vubec zadny konkretni pozadavek na takovou elektroniku, snad vyjma toho,
ze to nema stat nehorazne penize a maj z toho trcet COMy, ale jak mohou
byt organizovany (zda je mozno je prepinat, jak maji byt rychle, zda
handshaking ci nikoli, atd. atp.) nikoli.

Proste bud nam alespon trochu reknete o co jde, tedy co to ma delat
(uplne konkretne co komu chcete prodat a za co a kde usetrit, do toho je
nam taky houby) a nebo nepokladejte dotaz, protoze na zcela nekonkretni
dotaz muzete dostat jen zcela nekonkretni odpoved.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain