8 seriovych linek do jedne

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 28 14:52:15 CEST 2007

Stale ovsem vime dohromady houby, abychom Vam mohli poradit ... Nezname
vubec zadny konkretni pozadavek na takovou elektroniku, snad vyjma toho,
ze to nema stat nehorazne penize a maj z toho trcet COMy, ale jak mohou
byt organizovany (zda je mozno je prepinat, jak maji byt rychle, zda
handshaking ci nikoli, atd. atp.) nikoli.

Proste bud nam alespon trochu reknete o co jde, tedy co to ma delat
(uplne konkretne co komu chcete prodat a za co a kde usetrit, do toho je
nam taky houby) a nebo nepokladejte dotaz, protoze na zcela nekonkretni
dotaz muzete dostat jen zcela nekonkretni odpoved.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain