Re: Kartotéka

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červen 27 21:13:47 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 27.6.2007 od Šerých Jakub:

> Kdysi jsem pomahal sehnat nejaky podobny program nasi detske
> doktorce a primo jsem se zdesil. Konkurence na trhu je nulova a
> vych..ni programatori citi v bezbrannych doktorech asi neco takoveho
> jako kdyz tygr uvidi v busi mirne kulhajici antilopu.

To si delas legraci, ne? To je samozrejme hovadina.

> Programy jsou silene predrazene (radove desitky tisic na rok a
> pocitac, a kdyz potrebujete, aby doktorka a sestricka ze dvou kompu
> videly ta stejna data, je to pro ne temer neresitelny problem a
> stoji to naprosto nekrestanske penize navic.

To take neni pravda.

> Systemy maji dokonale propracovane zpusoby, jak z tech nebohych
> doktoru trvale vymlacovat penize - systemy nesmyslnych povinnych
> aktualizaci atd. atd.

Ale to je take hovadina.

> Bylo mi tehdy z chovani firem a jejich naprosto arogantniho pristupu
> naprosto na zvraceni. (venoval jsem se tomu tehdy (cca pred 3 roky)
> asi ctrnact dni a obvolal a obmailoval jsem jich tak kolem 5).

Ja netusim, kam jsi volal, Jakube, ale jsou to informace dost mimo.
Hodne o tom vim. Pred nejakymi 13 lety jsem delal hlavne pro doktory.
Tenkrat byli mymi hlavnimi zakazniky, distribuoval jsem doktorsky
software a delal jsem jim servis. Behem nekolika malo let jsem presel
na uplne jinou klientelu (a ze jsem tech doktoru mel dost), protoze
spoluprace s vetsinou doktoru je absolutne nemozna. Prave vetsina
doktoru je arogantnich, chova se k ostatnim jako k povlu a mysli si,
ze vsechno je zadarmo. Ponechal jsem si z te doby pouze nekolik velmi
malo doktoru, kteri jsou rozumni. S temi spolupracuji dodnes. Maji
programy, ktere nejsou vubec drahe, jsou dostupne, aktualizace nejsou
povinne, presto aktualizuji, protoze je to moc nestoji. Mohou si to
uplne v pohode dovolit. Nestoji je to rozhodne vic nez software pro
vedeni danove evidence a software pro vedeni mzdove agendy sve sestry,
pripadne snad sluzby ucetni, ktera by jim to vedla... A udela to za ne
davky a dalsi ptakoviny.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem