Re: Kartotéka

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Červen 27 18:50:43 CEST 2007

Nejen software, _vsechno_ co je pro doktory je priserne, neskutecne
predrazene. A to i veci ktere nepodlehaji zadnemu povinnemu
prezkusovani nebo certifikaci. Jenze oni to koupi, protoze pacienti to
(prostrednictvim svych pojistoven) bez hlesu zaplati.

At mi pak nejaky socani vykladaji, ze zdravotni pece neni zbozi :-)))

Ales Prochaska