Re: Kartotéka

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červen 27 16:05:06 CEST 2007

Ja jsem mel pocit, ze co se tyce programu pro zdravotnictvi (tedy i
evidence pacientu) plati nejake zvlastni vyhlasky, ktere hlidaji, aby
to bylo bezchybne nebo tak neco. Ze proste je absolutne neprijatelne
aby se napriklad ztracela data z databaze(Pred nejakou dobou jsem mel
program co pouzival ODBC a msAccess a tomu se obcas stalo, ze se
nejaky ten zaznam z databaze vytratil prave v tom ODBC) a ze za to na
rozdil od jinych oboru vyrobce softwaru ruci ze zakona a pokud to
nesplni, tak ma mastne postihy, ale mozna se pletu. Docela by me
zajimalo, jak to je...

honza K