RE: Kartotéka

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 27 21:42:09 CEST 2007

Ja uz taky netusim, kam jsem volal, firmy mi opravdu nestaly za to, abych si
je pamatoval, ale bylo to kazdopadne naprosto znechucujici. Tehdy jsem po cca
14 dnech hledani na Internetu zjistil, ze pro soukromeho praktickeho detskeho
lekare s jednou sestrou existuje cca 5 programu splnujicich pozadavky
pojistoven a ministerstva. A chovani vsech firem bylo stejne odporne.

Nakonec si doktorka nechala nainstalovat nejaky software sponzorovany jakousi
farmaceutickou firmou, ktery se chova "uplne normalne", jen jeji vyrobky
strka v nabidkach medikamentu na prvni mista :-). Oproti ostatnim takto
nesponzorovnym to bylo za zlomek ceny.

Dal jsem se o to nezajimal. Vzhledem k tomu, ze jsem zrejme nechtene tento
flame zahajil, rad bych ho nyni "chtene" ukoncit. Pojdme se zas venovat
hardwarovejsim vecem.

Jakub Serych