Re: Kartotéka

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Červen 27 18:45:08 CEST 2007

A opravdu by to nešlo v Excelu či Calcu či jak se konkurent jmenuje a
vytáhnou tlačítko search, pomocí skriptu, někam viditelně? Zřejmě
potřebujete nějaké, byť i jednoduché specifické funkce, což může být docela
o penězích.
S pozdravem,
                    Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 27, 2007 6:18 PM
Subject: Re: Kartotéka

Hezký večer,

    to je právě ono. Programů je docela dost, ale musí se každý rok
platit za aktualizace ale když je nepotřebujete, tak máte smůlu a stejně
je musíte plati, protože program přestane fungovat. Já chtěla program,
do kterého si uživatel zadá pacienty a všechny informace a pokud mu bude
program dalších deset let stačit a vyhovovat, tak jej bude používat a
nebude muset platit za aktualizace, které nechce. V současné době si
vede kartotéku v papírové podobě a píše si poznámky a vyšetření rukou.
Aby nemusela koukat do monitoru a psát a hlavně aby měla čas na pacienty
a koukala na ně. Psát se dá i bez trvalé kontroly zrakem. Tedy na papír.
Chce jít trošku s dobou a mít kartotéku v počítači. Takže dojde
človíček, zadá se do počítače jeho jméno a číslo a vyskočí karta kdo je
a co je. Poznámky si bude dále psát ručně a pak je, možná, strkat do
počítače. Ale tady jde hlavně o seznam lidí, jejich bydlišť, problémů,
pojišťoven a tak.

    Není nutný celý systém na vedení ambulance, není nutné mít výstupy
do všech možných systémů a není nutné kupovat aktualizace něčeho, co se
stejně nepoužívá. Jde jen a pouze o tu kartotéku.

    Je nutné aby to byl program pro Windows, protože těžko budu někoho
nutit ke změně operačního systému, když ten co má sice zvládá, ale není
to žádný zázrak. Je odborník na svojí práci a počítač ji jen pomáhá k
práci (a někdy dost zdržuje).

    Nechtěla jsem žádné flame, ale jak vidím asi je to smůla...

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186