Re: Kartotéka

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červen 27 18:40:39 CEST 2007

To je preci uplne klasicka databaze. Foxpro MSAccess, MySQL+PHP,
Oracle, Gupta,....

Je pravda, ze to vyzaduje chvilku casu znaleho cloveka, ale to by pro
vas nemel byt problem. Proste si nainstalujete libovolny databazovy
program ktery Vam prijde pod ruku, naklikejte si tam potrebna okenka a
za vikend mate vymalovano.