Kartotéka

Středa Červen 27 18:59:29 CEST 2007

Hezký večer,

    určitě by to šlo a asi to tak nakonec dopadne. Ale prostě jsem se
chtěla zeptat, zda něco není už hotové :-)

    Já bych to asi uměla udělat v MySQL a PHP jenže to znamená mít ještě
Apache... No uvidíme, možná by to šlo a ještě by se tím získal síťový
přístup kdekoli z lokální sítě v domě...

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186