Re: Chlazení motoru

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Červen 27 17:09:01 CEST 2007


Pomalejc se točí, ale bere míň proudu a bude se míň hřát. Tedy asi to je 
diskutabilní. On ten ventilátor tam nebude asi kvůli tomu aby sám sebe 
chladil, ale asi aby chladil něco jiného.
pyrin

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 27, 2007 1:37 PM
Subject: Re: Chlazení motoru


27.6.07, pyrin <pyrin@volny.cz>:
> Kolik může mít 1 tramvaj 2kW ventilátorů ? 3 ? 6? Já nevím. Ale i kdyby 
> tam
> byl , tak při počtu 100 tramvají to bude docela slušná spotřeba a i motor
> ventilátoru se určitě provozem hřeje. Možná by se nemuseli ventilátory
> zastavovat, ale mohli by spadnout na nějaké volnoběžné otáčky.

Nojo, ale to už tam nestačí obyč. stykač (nebo přímej vypínač), ale je
potřeba nějaký řízení a i dva stykače jsou dražší než jeden, navíc
složitost zapojení, možnost poruchy víc věcí atd... Navíc když se
motor točí pomalejc, tak se i hůř chladí.

P.K.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list





Další informace o konferenci Hw-list