RE: Chlazení motoru

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Červen 27 13:26:15 CEST 2007


IMHO, ale je to skutecne jen IMHO, je jedinym duvodem upgrade starych
tramvaji. V nich bylo jedno soustroji, ktere fungovalo jako menic 600V/24V a
zaroven ventilator ofukujici rozjezdove odpory. Dnes uz nejsou ani rozjezdove
odpory a ani menic uz neni mechanicky, takze tomu zrejme zustala jen ta
funkce ventilatoru, ktery tam asi nekde neco malo chladi. Proto se asi z
duvodu setreni energii vypina.

Jakub Serych 

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
> Sent: Wednesday, June 27, 2007 12:39 PM
> To: HW-news
> Subject: Chlazení motoru
> 
> Hezké odpoledne,
> 
>     chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Včera jsem jela po 
> delší době tramvají a všimla jsem si jedné věci. Že po 
> zastavení soupravy se prakticky okamžitě zastavují 
> ventilátory. Vždycky jsem si myslela, že je nejlepší nechat 
> je běžet pořád, jednak kvůli chlazení (dochladí se všechno 
> hezky na teplotu okolí) a jednak kvůli motoru ventilátoru. 
> Nevím jaký je použit v této tramvaji, ale asi ani asynchronu 
> nebude milé tolik rozběhů. Nebo se pletu? Existuje nějaký 
> rozumný důvod proč rozbíhat a zastavovat motor větráku?
> 
> -- 
> 
> 
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
> 
> 
> 					Saša K. Svobodová
> 
> 
> 
> *****************************************************************
> 
>           web: http://www.sasa.monty.cz
> 
>          mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  
> mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
> 
>           ICQ:  260 344 186
> 
> *****************************************************************
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 



Další informace o konferenci Hw-list