RE: Chlazení motoru
Šerých Jakub
Serych@panska.cz
Středa Červen 27 13:26:15 CEST 2007
IMHO, ale je to skutecne jen IMHO, je jedinym duvodem upgrade starych
tramvaji. V nich bylo jedno soustroji, ktere fungovalo jako menic 600V/24V a
zaroven ventilator ofukujici rozjezdove odpory. Dnes uz nejsou ani rozjezdove
odpory a ani menic uz neni mechanicky, takze tomu zrejme zustala jen ta
funkce ventilatoru, ktery tam asi nekde neco malo chladi. Proto se asi z
duvodu setreni energii vypina.
Jakub Serych
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Saša Svobodová
> Sent: Wednesday, June 27, 2007 12:39 PM
> To: HW-news
> Subject: Chlazení motoru
>
> Hezké odpoledne,
>
> chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Včera jsem jela po
> delší době tramvají a všimla jsem si jedné věci. Že po
> zastavení soupravy se prakticky okamžitě zastavují
> ventilátory. Vždycky jsem si myslela, že je nejlepší nechat
> je běžet pořád, jednak kvůli chlazení (dochladí se všechno
> hezky na teplotu okolí) a jednak kvůli motoru ventilátoru.
> Nevím jaký je použit v této tramvaji, ale asi ani asynchronu
> nebude milé tolik rozběhů. Nebo se pletu? Existuje nějaký
> rozumný důvod proč rozbíhat a zastavovat motor větráku?
>
> --
>
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>
>
> Saša K. Svobodová
>
>
>
> *****************************************************************
>
> web: http://www.sasa.monty.cz
>
> mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz
> mobilni mail: svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz
>
> ICQ: 260 344 186
>
> *****************************************************************
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list