OT: Kartotéka

Středa Červen 27 12:43:35 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    omlouvám se za OT, ale možná mi někdo poradí. Dostala jsem za úkol
zjistit informace o kartotečních programech. Konkrétně jde o kartotéku
pacientů logopedie. Jsou dané požadavky:

    - hotový program
    - program pro Windows
    - pokud lze, jednoduché ovládání
    - když koupím licenci, nechci pořád dokupovat aktualizace které
nepotřebuji
    - je potřebná jen kartotéka, ne celý systém pro vedení ambulance. To
se řeší jinak.
    - program musí mít české rozhraní
    - rozumná cena a dobrý poměr cena/výkon.
    - pokud lze, tak zkušební verze

    Moc se v tom nevyznám, může mi někdo poradit něco dobrého?

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186