Re: OT: Kartotéka

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červen 27 13:27:08 CEST 2007

 27.6.2007, 13:17:54
dobry den

Typicka aplikace pro MS Ac+ces+s. Nadefinovat tabulku a naklikat
rozhrani je otazka par minut, rozhodne to zabere mene casu nez
nasledne "zaskole obsluhy" (na libovolny program).
Totez jde udelat i nad Excelem, jen trochu slozitej.
A pokud by nahodou nemeli v ordinaci MS oppice je tu Oo Base zdarma.
Urcite existuje i spousta hotovych databazi a kartotek, mnohe budou
jiste i zdarma ale pres ne neman prehled. Kdysi jsem dost pouzival "File
expres", ale to bylo jeste v dobach DOSu, a ze misto "ulozit" mam
"save" mi nevadilo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz