[OT] 2-procesorova deska s 2x Celeron?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červen 18 14:40:09 CEST 2007

Mam ji dodnes, celkem 7 let.
Nemohu si na nic stezovat, osadil jsem ji 2x 466 MHz, pretaktovano
na cca 540 MHz, stabilni.
OS: prvni 3 roky WinNT 4.0 SP5, pak Windows 2000 (dodnes).
OS instalovan "pouze" dvakrat (nepocitam prvni zkouseni).
Zasadni problem byval v tom, ze malokdo umel nainstalovat SMP PC,
a jeste mene lidi pro nej umelo psat SW.
Mam vyzkouseno, ze program, ktery bezi na UNI na SMP nebezi
(napriklad neketre knihovny Delphi 7 urcene pro SMP).
Tutez desku mel kolega a take bez problemu.

	Slavek

PS: zadne skrabance ani jine upravy nebyli potreba.