[OT] 2-procesorova deska s 2x Celeron?

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Červen 18 10:19:27 CEST 2007

Tyto desky jsem mel 3 a všechny sly do kytek.kousalo se to jako blazen.2
reklamace a treti jakz takz jela.ve chvili kdy jsem ji vyhodil ze serveru a
prodal,tak mi dotycny desne vynadal,ze se mu to zacalo taky kousat:( Jinak
jsem v tom mel celery ppga 533

Quasimodo
ICQ:104722051

zavadeci ceny + vsichni nove registrovani z konferenci budou automaticky
zarazeni do dealerske kategorie.
www.obchodpc.cz