Napajeni DVD prehravace v aute

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Červen 18 10:07:02 CEST 2007

Predpokladam ze se tu urcite najdou lidi kteri kuchali DVD prehravac,
netusite nekdo jake interni napajeni tyhle masinky pouzivaji? Jde mi o to ze
kdyz obcas jedeme nekam dal autem, tak to decka za chvili prestane bavit a
rikal jsem si ze by nebylo spatne kdyby mohli juknout na nejaky film. A
protoze mi zatim bez uzitku nekde ve skrini lezi ten 5" displej od PSOne,
napadlo mne ze bych ho nejak pridelal do auta a koupil k tomu takovy ten
maly DVD prehravac, ktery se da za par korun koupit v ruznych hyperkvelbech,
ale potreboval bych vyresit napajeni, ale vubec netusim co za napajeni ty
streva potrebuji. Pouziti innvertoru jsem predem zavrhnul, jednak mi to
prijde trochu jako rovnak na vohejbak a navic uz se to pak cenove zacne
blizit cene nejlevnejsich prenosnych DVD prehravacu...

Dusan Dolezal